piątek, 13 stycznia 2017

Większa dystrybucję dzięki 2 prostym rozwiązaniom


Każdy przedsiębiorca doskonale ceduje sobie ideę, iż jego byt jest dosadnie skorelowany z wielkością odsprzedaży, a ta z kolei rośnie razem z zadowoleniem klienta i jego przywiązaniem do marki. Od zarania dziejów ekspedienci użytkują w takim przypadku różnorakie techniki mające służyć nie tylko zdobyciu nowych użytkowników, no i też umożliwieniu sobie tzw. stałych klientów, czyli takich, którzy będą regularnie realizować u nas zakupów. Nie jest to co prawda zadanie proste, jakkolwiek całe szczęście istnieją pewne rozwikłania mogące zapewnić nam bardziej wartościowe skutki pieniężne.

Do dwóch najpopularniejszych technik pogłębiania odsprzedaży należą: użycie programu lojalnościowego oraz rozdawanie kart prezentowych.



Softy lojalnościowe to co chwila popularniejsze narzędzie marketingowe, którego głównym zadaniem jest umożliwienie dystrybucji nawracającej, a więc krótko mówiąc stałych petentów. Rozwikłanie to polega na rekompensowaniu klienta realizującego cyklicznych zakupów naszego towaru, czy korzystającego z naszych usług. Aktywność nabywców szacowana jest dzięki dzisiejszym systemom It. Faktycznie soft lojalnościowy importuje się co więcej, że za każdą ofiarowaną złotówkę, delikwentowi przyznawane są punkty, które potem może wymienić na określone nagrody. Mogą to być równolegle nasze materiały, jak i rzeczy nieodwołalnie nieskorelowane z naszą specjalizacją.

Wdrożenie programu lojalnościowego owocuje zwykle kilkuprocentowym wzrostem przychodu poprzez obronienie nieporuszonego zaciekawienia naszym produktem. Petent, produktem odbiera dodatki za zakupy jest w wyższym stopniu skłonny do wydawania własnych pieniędzy w rzeczy samej u nas.

Następnym rozwikłaniem pogłębiającym pożytek towarzystwa są karty prezentowe. Ta technika polega na dystrybucji kart uprawniających do zakupu naszych materiałów o określonej wartości. Karty można rozdawać stałym interesantom, bądź rozprowadzać je w toku fabuł promocyjnych na przykład jako nagrody w konkursach.

Mnogie uczenia się uwypuklają, że ludzie obdarowani kartą prezentową dopełniają przeważnie zakupów znacznie wyższych niż wartość samej karty. Statystyka pokazuje, że klienci obdarowani kartą przeciętnie wydają dwa razy ponad wartość samej karty. Można poniekąd zastrzec w imperatywie korzystania z karty, że żeby móc dokonać płatności za jej pomocą wypada dokonać zakupu materiałów o wartości np.. dwukrotnie naruszającej jej wartość. Taka oferta jest stale bardzo ciekawa z punktu widzenia petenta. Dostaje on bowiem rabat w wysokości aż pięćdziesięciu procent. Mało kto wesprze się takiej pokusie.

Wdrożenie tego narzędzia niezbicie uczyni nie tylko napływ nowych nabywców, ale również usprawni design marki.

Wprowadzenie wyżej położonych rozwiązań najlepiej jest powierzyć jednej z wyspecjalizowanych spółek funkcjonujących na naszym rynku. Próba użycia tych narzędzi własnymi siłami może banalnie ukończyć niepowodzeniem, a to zważywszy na dość powikłane rozwiązanie informatyczne używane przy obsłudze takich softów. Skądinąd należałoby korzystać z doświadczeń fachmanów celem obejścia trywialnych kłopotów jakie możemy natrafić przy realizacji tego rodzaju projektu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz